Meest gestelde vragen
Toppilookx probeert zo snel mogelijk je verzending te leveren. Soms is dit niet mogelijk, dan zullen we de bestelling de volgende werkdag verzenden. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van de bezorging.
Onze prijzen zijn inclusief BTW. Opgelet: de verzendkosten zullen nog op de kosten van de bestelling komen.
Wanneer u enkele artikels uit onze webwinkel heeft gekozen kan u op het winkelkarretje rechts boven klikken. Indien u een waardebon heeft kan u deze op dit moment invullen. Vervolgens klikt u op ‘doorgaan met afrekenen’. U kan dan al u gegevens invullen om de bestelling succesvol te laten verlopen. U mag ook een keuze maken welk betaalmiddel u gaat gebruiken. Tenslotte mag u klikken op ‘bestelling plaatsen en betalen’.
Toppilookx biedt verschillende betaalmogelijkheden aan. Producten worden geleverd wanneer de betaling volledig werd voldaan. Betaalmogelijkheden: Klarna (achteraf betalen) / iDeal / Bancontact / KBC/CBC / Credit card.
De orderbevestiging wordt doorgaans binnen enkele minuten verstuurd. In het geval dat het druk is op de website, kan het in een enkel geval wat langer duren.
Het kan ook voorkomen dat de bevestiging in de spam is terecht gekomen.
Indien u geen orderbevestiging heeft ontvangen, mag u dit altijd aan ons laten weten. Info@toppilookx.be
U ontvangt bij elke bestelling een track & trace waarin u het pakket kunt volgen.
Indien de artikelen die je had besteld niet overéén komen met de bestelbon, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden.
Het direct omruilen van een artikel is vanwege ons voorraadsysteem niet mogelijk. je kunt een artikel uiteraard wel retourneren en voor het gewenste artikel een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je hierover nog meer vragen? Neem zeker contact met ons op.
Heb je een artikel ontvangen dat kapot is? Neem dan zeker contact met ons op binnen de 3 dagen na levering via toppilookx@hotmail.com en we helpen je graag verder. Vermeld in de mail het ordernummer en voeg enkele foto’s toe (indien mogelijk).
Wij weten niet welke merken of kledingstukken we binnen krijgen, dus kunnen ook geen uitspraken doen over wat er nog gaat komen of wat er nog in voorraad is bij de leverancier. Hiervoor kan u altijd een mailtje sturen.
Via Facebook houden we je op de hoogte van onze nieuwe artikelen of acties. Volg ons zeker op de pagina Toppilookx en voeg je toe op Toppilookx groep nieuw en outlet waar de als éérste de acties en koopjes kan aankopen.
Ja! Wanneer wij een nieuwe partij online plaatsen, of nieuwe artikels, zullen we dit laten weten via een nieuwsbrief en op Facebook. Als je je inschrijft op de nieuwsbrief, ben je dus altijd als eerste op de hoogte van alle nieuwe artikelen en kortingen! We sturen nieuwsbrieven ook echt alleen maar wanneer we iets nieuws te melden hebben.